Cita valoda / Translate

piektdiena, 2015. gada 13. novembris

Lūgšana - Atbrīvošanās no lāstiem

Lūgšana, kas Dzēš visus lāstus


Es piesaucu Dieva Eņģeļus un visas Gaismas Dieva enerģijas un spēkus, kas var man palīdzēt atbrīvoties no visiem lāstiem.
Ja savā dzīvē esmu kādam sūtījis lāstu, tad atsakos no visiem saviem lāstiem! Es apzinos visas savas kļūdas! Es apzinos un uz visiem laikiem iznīcinu, sadedzinu Dievišķajā Ugunī visus savus pagātnes, tagadnes un nākotnes laiku lāstus. No šī brīža un uz mūžīgiem laikiem es aizliedzu tumšajiem spēkiem izmantot manus lāstus  tumšajiem darbiem.
Es noņemu visu enerģiju un visu spēku manis sūtītajiem lāstiem! Es sadedzinu Dievišķajā Ugunī visus savus lāstus! Kā esmu radījis lāstus, tā tos arī iznīcinu. (šo rindkopu atkārtot 3 reizes)
Un ja uz manis vēl ir palicis kāds lāsts, ko ir sūtījis cits cilvēks, arī tam es noņemu visu enerģiju un spēku! Es to sadedzinu Dievišķajā Ugunī! Lai Dievišķā Gaisma piepilda mani un atbrīvo no visiem lāstiem!
 Lai Dievišķā Gaisma piepilda visus cilvēkus, kuriem kādreiz esmu sūtījis lāstus!
Lai Dievišķā Gaisma sadedzina visus lāstus, kurus kādreiz esmu sūtījis cilvēkiem! Es atbrīvoju visus cilvēkus no saviem lāstiem! Un es pats atbrīvojos no visiem lāstiem!
Lai visi cilvēki, kas kādreiz ir cietuši no maniem vārdiem un domām, piepildās ar Dievišķo Gaismu, veselības, prieka, laimes, mīlestības un miera enerģijām! Es svētīju visus cilvēkus, kuriem jebkad esmu sūtījis lāstus! Es svētīju visus cilvēkus kopumā!
Visiem cilvēkiem kopumā es sūtu:
Spilgtus Dievišķās Gaismas labestības starus,
Spilgtus Dievišķās Gaismas laimes starus,
Spilgtus Dievišķās Gaismas mīlestības starus,
Spilgtus Dievišķās Gaismas prieka starus,
Spilgtus Dievišķās Gaismas veselības starus,
Spilgtus Dievišķās Gaismas izaugsmes starus,
Spilgtus Dievišķās Gaismas miera starus,
Spilgtus Dievišķās Gaismas labklājības starus!
No pašām savas dvēseles dzīlēm, es sūtu šos spilgtos, gaišos, dziedinošos starus, visām Zemes būtnēm!
No savas dvēseles, vēlu visiem mīlestību, gaismu, prieku un ielieku šajā vēlējumā visu savu enerģiju!  
Lai koncentrējas visi  gaišie Zemes spēki un izkliedējas visi tumsas spēki! (šo rindkopu atkārtot 3 reizes)
Kā zīmi tam, ka mani vārdi un nolūki ir nopietni, es sūtu gaismas starus visām Zemes, Kosmosa un Visuma radībām!
Lai šie mani vārdi sasniedz vistālākās Visuma dzīles un plašumus! Lai šos manus vārdus sadzird un sajūt visas radības un būtnes no visām cilvēkam redzamajām un neredzamajām telpām un dimensijām! Lai manus vārdus sadzird visi Eņģeļi un pats Radītājs! Lai visi viņi ir liecinieki!
No šī brīža un uz mūžīgiem laikiem es atņemu visām savām domām un vārdiem jebkādu negatīvu, postošu enerģiju! No šī brīža un uz mūžīgiem laikiem manas domas un vārdi nevarēs nodarīt kādam pāri!
No šī brīža, pat ja es netīšām domāšu sliktas domas vai izteikšu negatīvus vārdus, tad, lai tie sadeg uzreiz, nevienam nenodarot pāri!
Tumsas spēki! Es aizliedzu jums izmantot manas negatīvās domas un vārdus, Tumsas spēku darbiem! Ja jūs mēģināsiet izmantot manas domas un vārdus, Tumsas spēku darbiem, tad jūs sadedzinās Dievišķā Gaisma! (šo rindkopu atkārtot 3 reizes)
No šī brīža un uz mūžīgiem laikiem, lai manas domas, vārdi un darbi piepildās ar Dievišķo Gaismu un vienmēr nes man, apkārtējiem cilvēkiem un pasaulei  prieku, laimi, veselību, mīlestību, mieru, gudrību, labklājību! (šo rindkopu atkārtot 3 reizes)
Lai Dievišķā Gaisma no šī brīža un uz mūžīgiem laikiem piepilda visu mani, manu ģimeni, visu mūsu valsti un visu Zemi!(šo rindkopu atkārtot 3 reizes)




Teksta autors: Garīgais dziednieks Jelisejs Mihailovs-Tatarstāna (http://helphealer.ru/ )
Ar autora atļauju tulkoja: Baiba
Jāņa Dungāra redakcija

2 komentāri:

  1. Redzu kāds meklējis par to vai pēc lāsta noņemšanas var būt sāpes.
    Lāstu var uztvert kā vīrusu, ar lūgšanu (vai citādi) lāstu var noņemt, bet var būt visādas sajūtas, kamēr cilvēka enerģētika un organisms attīrās no tā draņķa.
    Esiet, lūdzu, pacietīgi, saprotoši un mīliet sevi!

    Sāpju nav - tā ir perfekta ilūzija ;)

    AtbildētDzēst