Cita valoda / Translate

otrdiena, 2017. gada 7. februāris

Lāsti. Mana pieredze

Biju aizgājis pie dziednieces par veselības jautājumu. Viņa ar svārstu tostarp arī noteica : Lāsta Jums nav.
Atradu dr kā lūgšanu, kas noņem lāstus {www.draugiem.lv/gallery/} - interesentas sajūtas...
Kā sāku lasīt, visādas smagas sajūtas nāca uz āru un es redzēju kādu pazīstamu cilvēku un viņai sāka degt iekšējie orgāni, tā es sajutu... Tātad viņa ko bija sūtījusi...Bet cilvēks mīļš lai vai kas :) Noskaitīju aizsardzības tautasdziesmu viņai un ... oki :)
Pēc lūgšanas apraksta - tā jālasa regulāri un sadedzina lāstus, ko pats cilvēks sūtījis un ko saņēmis.
Katru reizi sajūtas ir citādākas, bet smalkākas kā pirmoreiz un ne vienmēr ko jūtu.

Vēl atradu par Lāstu grāmatu
"Es atbrīvoju sevi, manus tuviniekus un manu dzimtu no Maģijas valstības lāstiem, mirušajām enerģijām, maģijas enerģijām un līgumiem, kuri ir noslēgti starp mums un Maģijas valstību. Tajā skaitā es pārtraucu visus līgumus ar Maģijas valstību un ar Djavolu savā vārdā, manu tuvinieku un manas dzimtas vārdā, atsakos no visām Djavola dāvanām un atdodu tās viņam atpakaļ"

Skaitot it kā tikai vakar ;) sajutu ko enerģētiski
Vēl ir www.clearandconnect.com/ancestral-kar... materiāls, kurā ir arī par lāstiem, maģijām un tā. Autors saka, ka ticība, ka esat nolādēts/noburts ir tas pats, ja tā patiešām noticis

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru