Cita valoda / Translate

trešdiena, 2017. gada 4. janvāris

Apskaidrošanās lūgsna

Lai harmonizētu attiecības ar cilvēku, kurš jūs sāpinājis jeb, lai dzēstu karmu starp jums un kādu cilvēku, jums palīdzēs Apskaidrošanās lūgsna, kuru Valērijam Siņeļņikovam ir devis viņa Skolotājs tēvs Mihails.
Pirms sākat lasīt lūgšanu, domās iztēlojieties cilvēku ar kuru vēlaties harmonizēt attiecības. Lūgšanu varat lasīt katru dienu līdz brīdim, kad jūtat, kad jūs vairs šīs attiecības nenomāc, nesatrauc un sirdī iestājies miers.
APSKAIDROŠANĀS LŪGSNA:
Es tevi ar mīlestību uzņemu savā sirdī!
Tu un apkārtējā pasaule – mēs patiesībā esam viens vesels.
Tu ar savām sāpēm un ciešanām ne jau veltīgi ienāci manā dzīvē.
Tu man kā spogulī parādi, ka sāpes un ciešanas ir dziļi manā dvēselē, manā zemapziņā.
Un es ar pilnu atbildību apzinos, ka esmu iesaistīts tavās problēmās, jo apzinos, ka viss, kas notiek manā dzīvē, ir manu pagātnes domu un rīcības rezultāts.
Es nožēloju notikušo.
Un no savas brīvas gribas atceļu visas manas postošās programmas attiecībā uz tevi, taviem senčiem un visu tavu dzimtu.
Es piedodu tev un visiem taviem senčiem viņu nepareizās domas un rīcību, kas kopš pasaules radīšanas līdz šai dienai izdarīta ar nolūku vai pieļauta nejauši attiecībā uz maniem senčiem.
Piedod arī tu man un visai manai Dzimtai, jo mēs nezinājām, ko darām.
Es pateicos tev par to, ka tu ienāci manā dzīvē un palīdzi man attīrīt prātu un atbrīvoties no visa vecā un nevajadzīgā, lai es kļūtu patiesi brīvs, palīdzi man pārveidoties un būt laimīgam, dzīvojot saskaņā ar Taisnību un Sirdsapziņu.
Es tevi mīlu un ar mīlestību svētīju visu tavu Dzimtu.
Es vēlu tev un visiem taviem tuviniekiem un pēctečiem laimi un veiksmi.
Un lai visas manas nepareizās domas, pārliecība un rīcība, kas radīja tev sāpes un ciešanas, pārveidojas par pareizām domām un rīcību un lai tās dāvā laimi mūsu dzimtām un visai apkārtējai pasaulei.
Lai virs Zemes valda Mīlestība, Miers un vispārēja Labklājība.
Lai notiek tā!

Es tevi ar mīlestību uzņemu savā sirdī!
Piedod man un visai manai Dzimtai!
Es pateicos tev!
Es piedodu tev un visai tavai Dzimtai un svētīju tevi ar mīlestību!
Es vēlu tev laimi un veiksmi!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru